Transport gratuit la comenzi mai mari de 250 LEI. Comenzile plasate până la ora 13:00 vor fi predate curierului în aceeași zi.

Livrare și retur

Livrarea produselor dumneavoastră

Prețurile de pe website-ul nostru includ TVA, dar nu includ taxele de livrare. Acestea din urmă se vor calcula separat, atunci când veți urma pașii trimiterii comenzii dvs. Cheltuielile de livrare vor varia în funcție de o serie de factori: destinația dvs. (în București, în țară sau în străinătate), numărul destinațiilor în care doriți să ajungă coletele și greutatea acestora.

Livrarea se face în maximum 7 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, excluzând ziua plasării.

Returul

Conform OUG nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative (denumită în continuare O.U.G. 34/2014), cumpărătorii Petino Independent Group SRL au dreptul de a se retrage din contract, precum și de a returna produsele achiziționate de pe website-ul www.petino.ro în termen de 14. zile calendaristice, fără a se invoca niciun motiv și fără a suporta alte costuri, în afară de cele de livrare. Petino Independent Group SRL își rezervă dreptul de a modifica periodic suma aferentă costurilor de livrare a produselor. Aceste schimbări, în cazul în care sunt efectuate, vor fi anunțate pe website-ul www.petino.ro.

Este important de reținut că perioada de returnare a unui produs sau renunțarea la un anumit bun / serviciu expiră în termenul maxim de 14 zile din momentul în care cumpărătorul a intrat în posesia fizică a respectivului produs, sau a ultimului produs dintr-o comandă – în cazul în care au fost comandate, printr-o singură comandă, mai multe produse care au fost livrate separat.

În situația în care cumpărătorul decide să se retragă din contract, el o va face în termenul legal de retragere din contract și va trebui să ne anunțe fie printr-un e-mail (la adresa: contact@petino.ro), fie telefonic (la numărul de telefon: +40740210500).

În cazul în care comanda este achitată, vânzătorul va rambursa suma aferentă comenzii după ce produsul este returnat și verificat. Vânzătorul va efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care cumpărătorul a solicitat o altă modalitate de rambursare.

Reamintim că, pentru a se respecta termenul legal de retur, produsele trebuie să fie trimise înainte ca perioada de 14 zile să expire. Costul returnării produsului / produselor este suportat de către cumpărător.

De reținut faptul că, dacă decideți să returnați un produs / mai multe produse, acesta / acestea trebuie să ajungă la noi în aceeași stare în care le-ați primit. Ne rezervăm dreptul de a nu accepta produse deteriorate de către dumneavoastră. Vorbim aici de produse care indică: folosire excesivă, urme de uzură, ciobituri, zgârieturi, lovituri sau îndoituri.
IMPORTANT: produsele trebuie să fie returnate împreună cu toate accesoriile care însoțeau coletul în momentul în care a ajuns la cumpărător (dacă ele au existat); în alt caz, nu le putem accepta.

Totodată, în situația în care coletul a fost însoțit și de cadouri, cumpărătorul trebuie să le returneze și pe acestea.

E important de menționat că, în cazul în care au fost comandate mai multe produse de același fel și cumpărătorul decide să le returneze pe toate, doar unul dintre ele poate fi desigilat, restul trebuie să fie sigilate ca să le putem accepta.